Karácsonyi FAQ

Kedves Vásárlóink!

Közeledik a karácsony, az ünnepi időszak, a pihenés, az öröm és a szeretteink megajándékozásának ideje. Ugyanakkor mindezzel az ajándékvásárlás és a kézbesítések körüli stressz is együtt jár.

Itt találhatók a leggyakrabban feltett kérdések a vásárlással kapcsolatban. A válaszok segítenek Nektek megtudni minden fontos információt a karácsonyi vásárlásról.

Ha mégse találtok valami fontos tudnivalót, ne habozzatok kapcsolatba lépni velünk.

Munkanapokon állunk rendelkezésetekre, kérdéseiteket pedig az [email protected] e-mail címünkre írhatják

predel_dlouhy.png (56 KB)

Meddig lehet vásárolni, hogy a rendelés még karácsony előtt megérkezzen?

Lehet módosítani rendelést a leadása után?

Van lehetőség a szállítási adatok utólagos módosítására?

Hogyan lehet törölni rendelést?

A raktáron elérhető termékek és a DPD-futárszolgálat kiválasztása esetén kiszállítunk minden olyan rendelést, amely legkésőbb 2024. december 19-ig (15:00) kerül leadásra.

Bár garantáljuk a karácsonyi kézbesítést, miközben a rendelést időben átadjuk a szállítónak, a kézbesítés késedelmeire, melyek rajtunk kívülálló okok miatt történhetnek, nincs befolyásunk.

Ha rájöttök arra, hogy módosítani szeretnétek a rendelést, kérjük, minél előbb vegyétek fel velünk a kapcsolatot.

Elég, ha felhívjátok az ügyfélszolgálatunkat, illetve küldötök e-mailt, amelyben tájékoztattok minket a szükséges módosításról.

Miután a csomagot átveszi a futárszolgálat, semmilyen módosítás már nem lehetséges.

Igen, a szállítmány feladása előtt még lehetőség van ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatba lépni, és módosítani a szállítási adatokat.

Miután a csomagot átveszi a futárszolgálat, felvehetitek vele a kapcsolatot az általa megadott telefonszámon, amelyet a feladás napján megkap e-mailben.

Amennyiben a rendelést még nem adtuk át a futárnak, hívjátok fel az ügyfélszolgálatunkat, illetve írjatok nekünk e-mailt.

predel_dlouhy.png (56 KB)

Milyen fizetési módok állnak rendelkezésre?

Mennyi a postaköltség?

Lehet személyesen is átvenni a terméket?

Nem vagyok biztos a méretben, mit lehet tenni?

Fizethettek utánvéttel (550 HUF), előre online bankkártyával (ingyen), banki átutalással, illetve gyors átutalással a bank online fizetési gombjain keresztül

A Packeta (átvevőhely) esetén ingyenes a szállítás, ha a rendelés értéke meghalad 30.000 Ft-ot.

A DPD futárszolgálat (átvevőhely) esetén ingyenes a szállítás, ha a rendelés értéke meghalad 30.000 Ft-ot.

Amennyiben nem vagytok biztosak a méretben, ügyfélszolgálatunk szívesen segít Nektek a megfelelő méret kiválasztásában.

Ráadásul, bármikor kapcsolatba léphettek velünk az [email protected] e-mail címen, és mi szívesen megmérjük a terméket.

predel_dlouhy.png (56 KB)

Mit lehet tenni, ha a megvásárolt termék nem felel meg?

Vissza lehet küldeni, illetve ki lehet cserélni a megrendelt termékeket?

Garantálva van-e a karácsonyi kézbesítés minden termékre?

Nem vagyok biztos a termék kiválasztásában. Tud valaki segíteni?

Amennyiben a termék nem felel meg, nyugodtan visszaküldhetitek vagy kicserélhetitek egészen 2025. január 31-ig.

 

Minden tudnivaló az áru visszaküldéséről és az árukcseréről itt olvasható.

Igen, garantáljuk a karácsonyi kézbesítést a raktáron elérhető termékeinkre.

A többi, raktáron az adott pillanatban nem elérhető termékek esetén fontos figyelembe venni a rendelési határidőket, hogy garantálva lehessen a karácsonyi kézbesítés.

Igen, minden szükséges információt a Tanácsadás rovatunkban is megtalálhattok

Ha továbbra is szükségetek lesz segítségünkre, ne habozzatok, és vegyétek fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal.