MEGHOSSZABBÍTOTTÁTOK A TERMÉK VISSZAKÜLDÉSI HATÁRIDEJÉT?
Igen, megváltoztattuk a termék visszaküldési vagy kicserélési határidőt a törvényes 14 napról 30 napra.
VÁSÁROLHATOK ONLINE?
Igen, a webshopunk a 24/7 elérhető az adsport.co.hu címen. Vásárlóink számára termék visszaküldési vagy kicserélési lehetőséget kínálunk meghosszabbított 30 napos határidőben. Rendszeresen figyeld a webshopunkat, közösségi oldalainkat vagy iratkozz fel a Hírlevelünkre.
MEGÉRKEZIK RENDBEN A RENDELÉSEM?
Raktárunkban számos biztonsági lépéseket tettünk minden logisztikai csapatunk és vevőnk védelme érdekében.
A futárszolgálatok ismét védőeszközöket használnak, a szállítmányok átadásakor is igyekeznek biztonságos távolságot tartani, és elfogadják az érintés nélküli kézbesítési lehetőségét.
MEGVÁLTOZHATOM A CÍMET, AMELYRE A CSOMAGOT KELL SZÁLLÍTANI?
Ha a csomagot már elküldtük a raktárunkból, ne habozz kapcsolatba lépni közvetlenül a szállítóval. Ha a szállítmány továbbra is nálunk van, kérünk, fordulj az ügyfélszolgálatunkra. Itt majd szívesen segítenek a megelégedésedhez.
A MEGRENDELÉSEM MUNKAHELYI CÍMRE ÉRKEZETT MEG, AMELY MOST ZÁRVA VAN. MIT KELLENE TENNEM?
A csomagodnak addig kell ott lennie, amíg át nem veszed. Ne aggódj, meghosszabbítottuk a visszaküldési határidőt 30 napra, így elegendő idő áll rendelkezésedre, hogy eldöntsd, tetszenek-e a megrendelt termékek. Ha senki nem vette át a csomagot a munkahelyed címén és az áru szállítónál van, akkor közvetlenül vele vedd fel a kapcsolatot és kérd meg a szállítási cím megváltoztatását.
A VISSZAKÜLDÉS ÉS A PÉNZ VISSZAUTALÁS FELDOLGOZÁSA HOSSZABB LESZ MINT ÁLTALÁBAN?
A célunk az, hogy a megrendeléseket a lehető legrövidebb idő alatt feldolgozzunk. Jelenleg ez a folyamat kissé elhúzódhat. Ezért türelmedet és figyelmességét szeretnénk kérni. Tájékoztatni fogunk a csomag elfogadásáról és a teljes menetről.