A Silva márka története
Mi a Silva márka története? A Silva márka 1933-ban született Svédországban, amikor a testvérek , Björn, Alvar és Arvid Kjellström feltalálták az első folyadékkal töltött iránytűt . 14 év telt el a tájfutás megkezdése után. Ez a márka olyan iránytűvel érkezik a piacra, amely pontosabb navigációt és könnyebb használatot biztosít. Ezután piacra dobja az első fejlámpát – a Zeilert – , amely számos sportágban kiváló innovációs ötletnek bizonyul. Bár sok minden megváltozott, a Silva iránytű továbbra is az első számú választás sok tájfutó számára világszerte.
Az 1950-es és 1960-as években teafa alátéteket is gyártottak. Björn Kjellström társalapítója volt az Egyesült Államok Tájfutó Szövetségének. Az Egyesült Államokban a térképes és iránytűs tájfutás befolyásos mecénása és népszerűsítője lett. Egy tengeri elektronikus navigációs készüléket is piacra dobtak. Még a világ első zseb-GPS-jét is piacra dobták, integrált digitális iránytűvel. Számos különböző üzemmódja volt, mint például az aktuális hely megtalálása, egy bizonyos irányba történő navigálás, útpontok mentése stb. A beépített antenna és a vevő érzékenysége lehetővé tette, hogy a felhasználó a legnehezebb helyzetekben is használja. Kifejlesztettek egy kettős fénysugaras technológiát, amely alkalmazkodik az emberi szem működéséhez a sötétben. Intelligens lámpának hívták, és még mindig minden Silva fényszóróban használják.
A skandináv éghajlat, a sötét és hideg tél magas követelményeket támaszt a kültéri felszerelésekkel szemben. Az elmúlt években több díjat is kaptak az innovatív és esztétikusan hangolt fényszórókért. Manapság három területre koncentrálnak - sport, szabadtéri és professzionális termékek. Ezeken a különböző területeken olyan termékeket találhat, mint a fényszórók, iránytűk, lépésszámlálók, távcsövek, túrabotok és kapcsolódó kiegészítők. A Silvánál szenvedélyesen szeretik új termékeket tesztelni és saját tapasztalataikat gyűjteni. Emellett betekintést gyűjtenek az összes támogatott nagykövetüktől a világ minden tájáról. Az így megszerzett információkat, tapasztalatokat átadják termékeiknek.