Az Under Armour Golf márka története
Az Under Armour Golf az Under Armour márka alá tartozik. A sporttermékek egyik vezető gyártója, ismeri ennek a népszerű márkának a történetét? Az egész 1996-ban kezdődött az amerikai Washington DC-ben. A cég alapítója Kevin Plank volt labdarúgó, a University of Maryland labdarúgócsapatának kapitánya. Amikor megalapította a céget, mindössze 23 éves volt, és a nagymamája pincéjéből kezdte a vállalkozást. A piacon elérhető sportruházattal kapcsolatos elégedetlensége a meglévő termékek fejlesztésének és innovációjának vágyává alakul át. A fiatal diák akkor még nem sejtette, hogy termékei trendeket fognak meghatározni a sportolók számára.
Az érettségi után Plank úgy döntött, hogy megtervez egy menő pólót. 1996-ban egy prototípus pólóval rukkolt elő, ugyanis elégedetlen volt az állandóan izzadt, szagtalan sportruhákkal . Meg volt győződve arról, hogy van mód arra, hogy jobb innovatív megoldást találjanak a probléma megoldására, és úgy döntött, hogy megkeresi a megfelelő utat. Ez a prototípus póló indította el az egészet, a póló puha, feszes, rugalmas volt, és ami a legfontosabb, gyorsabban elvezeti az izzadságot, mint bármely más, a piacon kapható termék. A sportoló így hűvös és száraz marad teljesítmény közben, a póló pedig kellemesen könnyű.
1997-ben piacra dobta a híres HeatGear® technológiát használó pólókat, amelyek meleg időben hűvösen és szárazon tartják a testet. A ColdGear® technológiával is rendelkezik, amely másrészt felmelegíti és szárazon és melegen tartja a sportolót hideg körülmények között. Az AllSeasonGear® funkcióval is rendelkezik, amely a változó hőmérsékleti viszonyok között tartja a sportolókat. 1998-ban a cég új székhelyre költözött Baltimore-ba, MD, abba a városba, amelyet Kevin Plank azóta is otthonának hív.
1999-ben nagy törés következett, az Under Armour szerződést írt alá Oliver Stone Any Given Sunday című filmjéhez, amelyben Al Pacino és Jamie Foxx szerepel. A film kulcsfontosságú jeleneteiben a futballcsapat Under Armour ruházatot és kiegészítőket viselt, amit a sportolók kezdtek észrevenni a képernyőn. Az Under Armour 2001-ben a National Hockey League hivatalos beszállítója lett, és licencszerződéseket kötött a Major League Baseball-lal és az USA Baseball-lal, valamint a legfontosabb kiskereskedelmi partnerekkel. 2002-ben dobta piacra első fehérneműsorát.
Az Under Armour 2005. november 17-én került tőzsdére. 2007-ben megnyílt a cég első Under Armour Brand House kiskereskedelmi üzlete Annapolisban, Marylandben. 2009-ben a márka megkezdi első lépéseit a futók kategóriájában, és piacra dobja első futócipőjét. Az Under Armour rendkívüli fejlődésen ment keresztül nagyon rövid idő alatt. Az Under Armour márka olyan innovatív technológiákra támaszkodik, amelyeket viszonylag rövid története során írtak elő, és mindenképpen érdemes kipróbálni néhány terméküket.